Blog > Komentarze do wpisu

KORZY列I ZDROWOTNE WYNIKAJ。E Z JEDZENIA BROKU紟

jak schudnacNie my郵 teraz o broku豉ch tak samo jak wtedy, kiedy by豉 dzieckiem. Jego korzy軼i zdrowotne powinny by dla Ciebie bardziej istotne ni wyobra瞠nie z dzieci雟twa. Po ugotowaniu i odpowiednim doprawieniu broku造 s smaczne i bardzo zdrowe, a w dodatku pomagaj spala nadmiar tkanki t逝szczowej. To warzywo jest naprawd bardzo zdrowe i tanie. Ma specjalne w豉軼iwo軼i, kt鏎e pomagaj spala t逝szcz, wi璚 natychmiast powinna wpisa broku造 do swojego planu diety.

O Broku豉ch

W ostatnich latach broku造 zosta造 okrzykni皻e jednym z najbardziej po篡wnych i zdrowych warzyw. Z ka盥ym k瘰em dostarczasz swojemu organizmowi bardzo du穎 w豉軼iwo軼i od篡wczych. Mo瞠sz je ugotowa, albo usma篡. Nie wa積e jak je podasz, warto je do陰czy do swojej diety, bo naprawd przynosz same korzy軼i dla naszego organizmu. Jedna szklanka posiekanych broku堯w ma tylko 31 Kcal. To pozwala Ci si zdrowo od篡wia a jednocze郾ie traci na wadze.

Broku造 nie tylko maj ma這 kalorii, ale r闚nie nie zawieraj w sobie t逝szczu, ani cholesterolu. To sprawia, 瞠 mo瞠sz je je嗆 bez obaw, bo na pewno spalisz je w ca這軼i i nie od這篡 Ci si ani gram t逝szczu. Broku造 pozwalaj na spalanie sporych ilo軼i od這穎nej tkanki t逝szczowej dlatego, 瞠 zawieraj 9% b這nnika i 5% bia趾a. Nasz organizm potrzebuje tych w豉軼iwo軼i od篡wczych najbardziej podczas odchudzania, dlatego broku造 daj a tak 鈍ietne efekty. Ponadto zawieraj w sobie bardzo du穎 witaminy C i potasu, kt鏎e pomagaj naszemu organizmowi prawid這wo funkcjonowa.

Witamina K, kt鏎a r闚nie znajduje si w broku豉ch pozwala unikn望 tworzenia si zakrzep闚 w naszym organizmie. To bardzo wa積a informacja szczeg鏊nie dla tych os鏏, kt鏎e maj bardzo g瘰t krew. Nawet nie wiesz, ile korzy軼i mog przynie嗆 Ci broku造 i jak du穎 maj w sobie w豉軼iwo軼i od篡wczych. Pami皻aj o nich podczas diety, a na pewno odniesiesz spory sukces.

Korzy軼i zdrowotne wynikaj帷e z jedzenia broku堯w.

Jak straci 2 kg? Pewnie zastanawiasz si jakie witaminy i sk豉dniki od篡wcze s potrzebne Twojemu organizmowi do prawid這wego funkcjonowania. Tak naprawd, to wszystko co jest Ci potrzebne do cieszenie si zdrowiem maj w sobie broku造. Zacznijmy od witaminy C, kt鏎a pomaga przyswaja 瞠lazo. To dzi瘯i niemu masz wi璚ej odporno軼i i mniejsze szanse na chorob. Witamina C dodatkowo pomaga walczy Twojemu organizmowi z pierwszymi oznakami przezi瑿ienia. Wap zawarty w broku豉ch wspomaga budow Twoich ko軼i. Potas natomiast zmniejsza ci郾ienie krwi, oraz chroni przez nowotworami. Je郵i chorujesz na serce, to na pewno boisz si, 瞠 Twoje t皻nice s ot逝szczone i to mo瞠 by powodem zawa逝. W takiej sytuacji musisz je嗆 du穎 broku堯w, poniewa one pomagaj spala t逝szcz i obni瘸j poziom z貫go cholesterolu. Kwas foliowy i witamina B6 zapobiega zawa這m serca i udarom m霩gu. Warto te wspomnie, 瞠 broku豉mi nie mo積a si przeje嗆. Jest tak dlatego, 瞠 maj ma這 kalorii a pomagaj spala od這穎n ju wcze郾iej tkank t逝szczow.Spalanie t逝szczu – przepisy na przygotowanie broku堯w.

Je郵i chcesz, 瞠by broku造 zachowa造 wszystkie swoje w豉軼iwo軼i od篡wcze, to musisz je przygotowa na parze. Ta forma przygotowania gwarantuje, 瞠 warzywo zachowa na pewno ca造 b這nnik, kt鏎y pozwoli Twojemu organizmowi pracowa na najwy窺zych obrotach. Na pocz徠ek mo瞠sz poda broku造 z cytryn i makaronem. Do przygotowania tej potrawy b璠zie Ci potrzebna ½ szklanki makaronu pszennego, jedna szklanka posiekanych broku堯w, kt鏎e musz by gotowane przez oko這 8 minut. ㄠczymy broku造 z makaronem i dodajemy do tego kilka sk鏎ek z cytryny do uwydatnienia smaku. Ca貫 danie ma oko這 137 Kcal, a jest bardzo zdrowe i po篡wne. Kolejnym pomys貫m na podanie broku堯w mo瞠 by zapieczenie ich w warzywami. B璠ziemy do tego potrzebowali jedn szklank posiekanych broku堯w, jeden ma造 posiekany s這dki ziemniaczek, p馧 posiekanej 鄴速ek papryki i dwa z帳ki czosnku pokrojone na du瞠 plastry.

Mieszamy wszystkie sk豉dniki ze sob i dodajemy do tego 1 造瞠czk oliwy z oliwek i ostr papryk. Doprawiamy sol i pieprzem tak jak lubimy najbardziej. Wszystko nale篡 piec w piekarniku w temperaturze 400 stopni. Jedna porcja tego dania ma tylko 205 Kcal, a jaka jest zdrowa. Teraz ju wiesz, jak mo瞠sz wykorzysta broku造 w swojej diecie, wi璚 do dzie豉.

sobota, 25 lutego 2012, jakszybkoschudnaczud

Polecane wpisy